جید بیماران که آیا به یک حرکت؟
نوشته شده توسط : rshaole

جید بیماران که آیا به یک حرکتجید بیمار می تواند ورزش بازی؟ چه طبیعی برای جنبش بیمار است؟ هر جنبش مناسب است؟ هیچ منع در جنبش وجود دارد؟ در اینجا نگاهی به چگونگی کارشناسان ما توصیف رابطه بین بیماران مبتلا به نفریت جنبش است.

جید بیمار می تواند ورزش بازی، اما یک ورزش، ورزش و استانداردهای ورزش باید در شرایط فیزیکی بیمار برای تصمیم گیری است. برای مثال، وضعیت بیمار، این جنبش را نرم و صاف می تواند بیشتر به ورزش استقامتی و مقدار مناسب از عضلات آموزش بر اساس انجام دهد.

جنبش از استقامت:

پیاده روی، آهسته دویدن تناسب اندام، تای چی، ایروبیک و بدمینتون مختلف متوسط ​​یا تنیس روی میز. این جنبش توسط گروه های عضلانی بزرگ، چند ترکیب، فعالیت های چرخه ای شناخته شده است، کمک به بالا بردن آمادگی جسمانی.

افزایش قدرت عضلانی حرکات عبارتند از:

اشیاء متوسط ​​(1 ~ 2.5 کیلوگرم)، ایروبیک، هر بار با 1 تا 2 مجموعه را نگه دارید، به دو یا سه بار در روز است. علاوه بر این، انجام تمرینات قفسه سینه، با توجه به فیزیکی خود، از کمتر به بیشتر، و به تدریج تعداد و فرکانس حرکت افزایش می دهد.

فعالیت بدنی: شدت درد و رنج ناشی از ورزش مناسب نفریت باید کوچک تا متوسط، این ضربان قلب در حالی که در حال اجرا به 110 ضربه در دقیقه برای درجه. زمان ورزش باید در 20 تا 80 دقیقه کنترل می شود.

بیماران جید با شرایط زیر مناسب برای ورزش نیست.

در مرحله اول، تورم اندام ها و حرکت بدن بیمار مناسب نیست. مهم نیست چه نوع بیماری کلیوی، اگر وجود دارد بالا خواهد بود و تورم به طور متوسط ​​باید در ورزش ممنوع است. دوم، بیماران مبتلا به نفریت حاد، اگر هماچوری، الیگوری و ادم نامناسب را به جنبش وجود دارد. و نارسایی حاد کلیه، و مرحله میانه و پایان نارسایی مزمن کلیوی، بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه، فشار خون بالا و بیماران با متوسط ​​یا شدید، مناسب برای ورزش است. نارسایی قلبی یا عفونت ریوی ناشی از تنگی نفس، سرفه، بیماران قلبی باید با توجه به اجرای آنها پرداخت. افزایش شدید فشار خون ناشی از نفریت حاد ناشی از بیماران مبتلا به سرگیجه، سردرد، استفراغ، بیمار باید در جنبش را ندارد، در رختخواب بمانند لازم است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: یشم,حرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: